Alla inlägg under september 2008

Av Rebecca - 30 september 2008 15:42

Av Rebecca - 30 september 2008 15:26

Jajemen, nu har vi dragit på oss denna förkylning. Visste väl att det var vår tur. Men bara jag och Melvin såklart, Robert är ALDRIG sjuk. Det är ett under alltså, varför har han fått den turen?


Melvin har sovit i princip hela dagen, vilket han aldrig gör annars. Faktiskt skönt, men ibland går man till hans säng för att se om han lever. Hönsmamma :) Antar att det är skönast för honom att sova, han bara hostar och snorar när han är vaken. Min gosebebis... <3


Hade verkligen behövt gå upp till byn och skicka iväg lite paket men vädret vill inte bli bättre, det fortsätter att ösa ner. Jag får väl ta tag i det när Robert har kommit hem så han kan vara hemma hos Melvin, vill inte ta ut honom i detta vädret ju.


Åh, igår eldade vi i vår nya kamin för första gången. Helt underbart! Mysfaktorn är verkligen hög med den tänd om kvällarna. Den och mina älsklingar är det enda som behövs en kall höstkväll <3


Nej, nu ska jag ta och tända lite ljus och sen laga lite middag tills min älskling kommer hem.




Av Rebecca - 22 september 2008 11:36

Kan man bli annat än deprimerad?! Skulle tagit en tur med Frida och våra bebisar, men det är inte alltid vädret tillåter. Och Melvin har blivit förkyld igen, en envis förkylning han har fått.


Idag ska jag tvätta iaf, så mycket jag hinner med. Tvätta upp alla täcken och göra det höstmysigt här hemma. Jag tycker man städar hela tiden men nästa dag ser det likadant ut igen. Otacksamt.


Saknar Robert..! Hade så gärna velat att han skulle vara hemma med oss om dagarna, allt är så mysigt då. Jag älskar helgerna, det är dom man få tänka på när måndagarna kommer. Så man klarar veckan :)


Nej, nu ska jag ta och äta något innan min goding vaknar. Sen blir det mys i soffan. Gooos...

Av Rebecca - 21 september 2008 19:10

Jaha, då var man hemma från IKEA. Handlat en massa skit man inte behöver, varför går det alltid tusenlappar när man är där? Man vill göra så mycket med sitt hem när man går där! Jag tror jag är beroende av IKEA, inte bra alls. Skönt att ha en heldag med mina söta systrar och komma hemifrån, men åh så skönt att komma hem till sin lilla familj igen. Jag behövde det, det blir så himla lätt att man går och känner sig lite instängd här hemma nu när Robert har börjat jobba igen.


Melvin har tydligen varit snäll och sovit mest hela dagen, varför ska Robert ha sån tur?? ;) Och snart är vår trappa klar! Så skönt att ha hallen fixad också!


Nehe, nu ska jag ta och plocka i ordning lite här hemma. Ha en trevlig kväll allihop!



Av Rebecca - 21 september 2008 00:24

Jaha, och så har jag också skaffat en blogg. Det trodde jag då aldrig. Så fel man kan ha =)


Ikväll har syrran, Ola och Matheo varit här. Vi har ätit ostbricka och druckit vin, så gott det var! Första gången jag verkligen kunde njuta av vin efter att Melvin föddes. Efter graviditeten har jag tyckt att all alkolhol har smakat skit! Härligt att kunna njuta av ett glas vin igen.


Imorgon ska jag med Sandra och Bella till ikea, tre systrar på galej =) Har egentligen inget speciellt jag behöver handla där, men det är alltid kul att komma till ikea. Man hittar alltid något man "behöver" ;)


Nu ska jag ta gå och lägga mig med mina pojkar, dom har somnat på soffan. Så fina är dom...!!! Att man kan älska så mycket, det är nästan galet!


God natt.


Bjuder på en bild på min sovande gosse med, otroligt fin! Mamma älskar dig, Melvin!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards