Direktlänk till inlägg 3 mars 2009

Desperate Housewives.

Av Rebecca - 3 mars 2009 19:29

Ikväll, kl 21.00 är det säsongspremiär av Desperate Housewives. Helt klart mitt favoritprogram! Det finns inget som slår det. Som jag har längtat efter detta.


Ska blanda lite chokladpudding och sätta in i kylen så den är färdig tills mig och älsklingen när vi sitter bänkade framför tv:n, för Robert älskar också programmet. Men han vågar inte erkänna det, tror helt ärligt inte att han har missat ett avsnitt av det. Haha, nu har jag berättat hans mörka hemlighet :) 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rebecca - 5 mars 2009 20:59

Ibland vill man testa något nytt och jag bestämde jag mig för att göra det. Så nu flyttar jag, jag sviker bloggagratis.se och kommer istället att gynna blogg.se   Men ni får räkna med att flyttkartongerna kommer att stå ouppackade ett tag och det där...

Av Rebecca - 4 mars 2009 20:13

Idag kom dom, de efterlängtade kläderna från Gangstar. Och så nöjd jag blev. Kläderna är så fina. Tycker jag fick mycket kläder för pengarna.    Dagen bjöd på en tur i byn med Frida & Oliver. Det är alltid härligt att komma ut och idag var det verkli...

Av Rebecca - 3 mars 2009 19:24

Du är det bästa som har hänt mig, det finns inga ord som kan beskriva hur stark min kärlek för dig är! Varje dag med dig förundras jag över det liv vi skapat....

Av Rebecca - 3 mars 2009 19:09

Har varit en lugn dag idag med, skönt. Syrran kom hit en stund, vi körde ut till Ljungsleds en runda och kollade runt, sen åkte vi hem för en fika. Alltid skönt att prata av sig lite. Melvin var trött efter besöket på ljungsleds och sov i flera timma...

Av Rebecca - 2 mars 2009 13:40

Dagen har väl kanske inte varit så givande, har mest suttit inne. Myst med min älskade son, lekt och övat på att sitta och krypa. Det är underbart att se hur det händer saker hela tiden, man riktigt ser hur mycket han tänker. Om man bara kunde få vet...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards