Alla inlägg den 1 mars 2009

Av Rebecca - 1 mars 2009 16:18

Jaha, då var det mars. Känns som igår jag skrev att det var första februari. Tiden går ju faktiskt snabbt, fast att man tycker att allt är så segt nu. Inte länge till april nu heller. Då vänder allt :)


I fredags var jag och Melvin på stan med hans farmor. Hon skulle serva bilen i Karlshamn så då passade vi på att träffas. Mysigt med lite shopping och fika, det händer ju inte allt för ofta. Sen körde vi till bilprovningen, eftersom jag skulle göra ombesiktning på v70:n. Tror ni den gick igenom? Nej, han hittade ett helt annat fel. Som dom inte hade nämnt på förra besiktningen. Det tyckte jag verkligen var fult gjort. På en ombesiktning ska man kolla felen på anmärkningarna man fick förra gången!

På kvällen åkte vi iväg till svärföräldrarna, som bjöd på middag.  Passde även på att ta hem ved till pappa.


Lördagen blev lugnt, blev en tur till pappa och Lindi. Sen storhandlingen. När vi kom hem gick vi in en runda till grannarna och drack lite vin, alltid lika mysigt att träffa dom.


Idag har Robert och Kent (vår snälle granne) sågat ner det stora trädet på baksidan och våra fruktanvärt groteska buskar vid infarten. Det är så skönt att ha blivit av med det. Så nu är det bara för grävmaskinen att komma och gräva upp vår infart och baksida. Det ska verkligen bli roligt att fixa detta!  Har fikat lite med grannarna, sen tog Robert & Kent en varsin öl och gick ut och eldade upp alla träd de sågat ner. 


Nu får man väl fixa middag.


Har fått många frågor om kläderna från gangstar har kommit, tyvärr har dom inte det. Men jag hoppas att de kommer i början av veckan. Man är ju lite nyfiken :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards