Alla inlägg den 2 mars 2009

Av Rebecca - 2 mars 2009 13:40

Dagen har väl kanske inte varit så givande, har mest suttit inne. Myst med min älskade son, lekt och övat på att sitta och krypa. Det är underbart att se hur det händer saker hela tiden, man riktigt ser hur mycket han tänker. Om man bara kunde få veta hans tankar med. Hade gett vad som helst för det. 


Vår datorskärm gick sönder nu i eftermiddag, så vi var borta och hämtade pappas gamla skärm. En sån tjockskärm som knappt för plats på skrivbordet, men det får vara så tills man har råd med en ny, detta är en tråkig månad tyvärr.


Nu blir det några avsnitt av 2 1/2 män, nya avsnitt. Alltid lika roliga... 

Av Rebecca - 2 mars 2009 10:53

Tråkiga Sverige, tråkiga måndag, tråkiga väder. Jag har aldrig gillat måndagar, första dagen efter en underbar helg tillsammans med familjen.


Melvin har fått för sig att han ska vakna tiiidigt numera, jag är inte riktigt med på den refrängen. Speciellt inte på en måndag. Så jag la honom jämte mig i sängen, gav honom nappen och kelade, sen somnade han om. Och vi vaknade inte förrän tio, oj. Det var ju inte riktigt meningen att det skulle bli så länge, bara en kvart eller så. Vi har ändå inget inplanerat idag, så det skadade ju inte.


Kanske kan det sluta regna så min pojk och jag kan ta en sväng ut i byn? Vad ska man annars göra? 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards